Aller au contenu
  • En ligne récemment   0 membre est en ligne

• Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.

Messages recommandés

Posté(e)

Vu sur germancarfans :

New S Line Special Edition Models coming next year

...

Enhanced S line specification and S line Special Edition models bring more individuality and desirability to Audi sports range

...

S line versions of A3 and A6 upgraded to include additional exterior sports styling features

...

Three-door A3 and five-door A3 Sportback S line models are now more visibly distinct from their standard, SE and Sport counterparts thanks to a unique S line front and rear bumper design, an S line-specific front grille and a rear roof spoiler. Previously available as an option for A3 S line models, the exterior styling upgrade is now a standard S line feature, along with 18-inch 5 Arm alloy wheels, S line badging, combination leather and Speed cloth upholstered sports seats and a perforated leather-trimmed S line sports steering wheel.

The new all-encompassing S line specification is available for all A3 and A3 Sportback Sport models, with the exception of 1.6 102PS petrol and 1.9 TDI 105PS versions, at an extra cost of £1,550 - a reduction of £450 compared with the original combined cost of the S line and S line exterior upgrade options. As a result, A3 S line prices now start at £19,730 OTR, rising to £26,690 OTR.

Taking the S line concept even further, new S line Special Edition versions of the responsive 200PS A3 and A3 Sportback 2.0 T FSI are also now available with either front-wheel-drive or quattro four-wheel-drive and a choice of manual transmission or the unique-in-class Direct Shift Gearbox (DSG). Priced from £21,795 OTR, the six S line Special Edition 2.0 T FSI models offer full Vienna leather upholstery in place of the regular part leather and Speed cloth S line combination, and in each case offer a customer saving of around £2,000 compared with an equivalent S line model with options specified separately.

L'article ne dit pas ce qu'il en sera pour les autres pays.

Je ne suis pas trop sûr de mon anglais ce matin (pas bien reveillé dodo.gif),

mais le dernier paragraphe semblerai dire que :

................... A3 TFSI + Quattro + DSG serait possible. bien.gif

L.

Posté(e)

Heu.... Mais c'est déjà le cas en France : RS6 18", logos S line, sièges sports spécifiques cuir/tissu, et volant cuir perforé. blink.gif Ils parlent juste d'une grille et du becquet, qui font partie du pack extérieur S line. Ces 2 appendices ne sont pas passés de série chez nous ?

Quant à la DSG sur le TFSI Quattro, je crains que ca ne soit un abus de langage. La phrase n'est pas si claire que ça... unsure.gif

JP

Posté(e)

ma sbk s-line est fabriquée semaine 3 (2006) avec un peu de chance le becquet et la grille de calandre s-line seront de la partie bien.gif ..........faut bien rever un peu on approche de noel biggthumpup.gif

Posté(e)

Si seulemnt cette calandre était changeable rolleyes.gif

Posté(e)

j'espere enfin que le becquet soit dispo en option en france, je peux modifier ma commande jusqu'a mi décembre ! bien.gif

Posté(e)
j'espere enfin que le becquet soit dispo en option en france, je peux modifier ma commande  jusqu'a mi décembre ! bien.gif

405906[/snapback]

Il te reste encore 15j bigsmile.gif