Aller au contenu
  • En ligne récemment   0 membre est en ligne

• Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.

AUDI EXCLUSIVE TOUR FROM AUDI FRANCE

Messages recommandés

Invité ludoboy
Posté(e)

For the third consecutive year, Audi France has organized the Audi Exclusive Tour for customers and prospective customers of the German auto manufacturer.

The idea is simple: to provide Audi dealers a complete experience that can help their customers and prospective customers to discover the values of the marque: sport, progressiveness and sophistication.

For one day, guests will be able to take part in various workshops. Attendees might live at the rate/rhythm of motorsport with a workshop especially dedicated to the 24 Hours of Le Mans and also test their skills with one of the latest simulators from PLAYSTATION.

After a rest with activities such as massage, a second workshop will focus on the technologies of Audi and its various offerings, such as the Bang & Olufsen audio system.

Next, participants will be able to test a range of Audi products under all conditions: on track, by driving the Audi RS 4 and Audi S3, on road with the latest of the Audi range, off-road at the wheel of the Audi Q7 and through a cone course in the latest Audi TT.

The Audi Village, deployed at each circuit, will have the capacity to receive more than 64 visitors per day – over 2100 guests in total.

les dates:

Circuit de Bresse (71) : 21, 22 & 23 June

Circuit de Pau Arnos (64) : 14, 15 & 16 September

Circuit du Mans (72) : 21, 22 & 23 September

Circuit Paul Ricard HTTT du Castellet (83) : 27, 28, 29 & 30 September

Circuit d’Abbeville (80) : 12, 13 & 14 October

Circuit de l’Anneau du Rhin (68) : 18, 19, 20 & 21 October

Circuit de Dijon Prenois (21) : 25, 26 & 27 October

Circuit de Spa Francorchamps (Belgique) : 02, 03 & 04 October

Circuit de Nevers Magny-Cours (58) : 07, 08 & 09 November

Invité ludoboy
Posté(e) (modifié)

autant pour moi , désolé, je n'avais pas vu.

mais en même temps ca ne sert à rien de poster des sujets sur un forum si ils sont fermé et qu'on ne peut pas en discuter.

au moins, là on peut en discuter.

:bigthumbup:

comment faire pour y participer? il faut se faire inviter par audi ?

Modifié par ludoboy
Posté(e)

Je suis encore bon pour une invit! :bigsmile: :bigsmile: Va falloir préparer Madame pour un ticket de sortie. :bigsmile:

:coucou:

Posté(e)

En achetant des grosses voitures :bigthumbup:

Posté(e)

Salut à tous, merci au forum d'avoir pioché cette info et relayé celle-ci car je suis allé voir mon concessionaire avec l'impression de cet article et je me suis fait invité pour le circuit de pau les 16 et 17 septembre.

Il semblerait que les concessions disposent de 12 invitations pour ces deux jours car à chaque fois ce sera deux jours.

Pour Pau ce sera donc les dimanche 16 et lundi 17 septembre.

Bonne chance à tous et faites vite j'ai cloturé la liste de mon concessionaire et ce il y a déja 15 jours....