Aller au contenu
  • En ligne récemment   0 membre est en ligne

• Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.

Messages recommandés

Posté(e) (modifié)

Audi makes S Line standard on '08 A4, A6

Source : Left Lane News

Audi has announced that all of the members of the A4 and A6 lineup will sport the enhanced S Line trim package for 2008, the last model year of the current A4's body style. The S Line packages include unique interior and exterior trim, as well as larger-diameter tires.

For the A4, pictured, the S Line packaging serves as a final swan song for the design, which has been on the market since late '00 in Europe (2001 in North America). We're not quite sure what it means for the A6, which isn't up for a redesign at the moment. It's an odd decision to include the aggressive trim line on the relatively sedate standard A6 models.

Previously, S Line package prices hovered in the $3,000 range, depending on vehicle. No word yet on how this will affect base prices for the '08 models.

En clair, toutes les A4 et A6 de génération actuelles équipées en standard de la finition S-Line. Dire que ma titine va arriver d'ici quelques jours et qu'elle ne sera pas S-Line... <_<

NB : Je poste dans Général / Le Monde Audi car je n'ai pas les droits pour démarrer un nouveau topic dans News Audi. Si ce thread doit être déplacé ou supprimé, no problemo !

Modifié par TheBarty
Posté(e)

C´est clair que les modeles en fin de cycle peuvent devenir des affaires super pour celui qui envisage de prendre une voiture a ce moment là.