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audiiiiiiii

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À propos de audiiiiiiii

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  1. Bonjour, J'ai testé ma sonde lambda au vag sur canal 032 et 033 (voiture en marche) Les valeurs sur 032 sont à 0 sur 033 le voltage est trop haut. ( normalement 1 Volt maxi il me semble) Ma sonde est elle HS ??? Jeudi,26,Août,2010,11:32:48 8N0 906 018 BH,,1.8L R4/5VT G 0001, ,Groupe A:,'032,,,,Groupe B:, Non actif,,,,Groupe C:, Non actif ,,Lambda,Lambda,Bits,Bits,,,,,,,,,, ,Repère,,,,,Repère,,,,,Repère,,,, Marqueur,temps, %, %,,,temps,,,,,temps,,,, ,0.48,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,0.98,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,1.49,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,1.99,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,2.50,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,3.00,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,3.49,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,4.00,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,4.50,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,5.01,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, Jeudi,26,Août,2010,11:31:59 8N0 906 018 BH,,1.8L R4/5VT G 0001, ,Groupe A:,'033,,,,Groupe B:, Non actif,,,,Groupe C:, Non actif ,,Lambda,Tension,Bits,Bits,,,,,,,,,, ,Repère,,,,,Repère,,,,,Repère,,,, Marqueur,temps, %, V,,,temps,,,,,temps,,,, ,0.05,5.5,1.520, , ,,,,,,,,,, ,0.50,-3.1,1.540, , ,,,,,,,,,, ,1.01,5.5,1.540, , ,,,,,,,,,, ,1.52,5.5,1.520, , ,,,,,,,,,, ,2.01,-3.1,1.540, , ,,,,,,,,,, ,2.51,4.7,1.520, , ,,,,,,,,,, ,3.02,-3.1,1.520, , ,,,,,,,,,, ,3.53,-3.1,1.560, , ,,,,,,,,,, ,4.02,4.7,1.520, , ,,,,,,,,,, ,4.53,-3.1,1.560, , ,,,,,,,,,, ,5.04,4.7,1.560, , ,,,,,,,,,, ,5.53,4.7,1.520, , ,,,,,,,,,, ,6.03,0.8,1.560, , ,,,,,,,,,, ,6.55,-2.3,1.320, , ,,,,,,,,,, ,7.04,-5.5,1.540, , ,,,,,,,,,, ,7.55,-1.6,1.580, , ,,,,,,,,,, ,8.06,-3.9,1.540, , ,,,,,,,,,, ,8.56,-2.3,1.520, , ,,,,,,,,,, ,9.06,-6.3,1.600, , ,,,,,,,,,, ,9.56,-6.3,1.480, , ,,,,,,,,,, ,10.07,0.0,1.600, , ,,,,,,,,,, ,10.57,0.0,1.620, , ,,,,,,,,,, ,11.07,0.0,1.680, , ,,,,,,,,,, ,11.57,0.0,4.080, , ,,,,,,,,,, ,12.08,0.0,4.160, , ,,,,,,,,,, ,12.57,0.0,4.140, , ,,,,,,,,,, ,13.07,0.0,4.100, , ,,,,,,,,,, ,13.58,0.0,3.760, , ,,,,,,,,,, ,14.08,0.0,2.180, , ,,,,,,,,,, ,14.59,1.6,1.600, , ,,,,,,,,,, Vag détecte aucun default...
  2. Bonjour, Alors, il on changé les bras supérieur et inférieure et celà des 2 côtés. Normalement Audi prend tout en charge, d'après se que m'a dit le concessionaire.
  3. Je ne sais pas encore car la voiture est un Italie mais une chose est sur c'est qu'il y avait plein d'huile dessous (surment le cardan qui est sorti)
  4. Ce n'est pas la rotule Mac Lane... Regarde
  5. Comme je l'ai dit la mienne est de 2003, donc je ne comprend pas... Il faudrait peut être voir le numéro de la pièce qui à cassé ??? (si il y en a un )
  6. je vous tiendrai informé sur ce que me dise audi
  7. Merci à tous de m'avoir répondu aussi vite
  8. Donc si je comprends bien, tous les frais de réparations sont prise en charge pas audi ?
  9. Est ce que celà est un problème connu chez audi Je roulais sur l'autoroute à + de 160 quand la pièce a cassé... Chance que je tenais fort le volant et qu'après quelques zig zag j'ai réussi à métriser la voiture... Acheter audi risquer votre vie
  10. Bonjour à tous, Après une année mon problème est toujours le même (erreur 15,4) mais cette fois j'ai trouvé à quoi correspond l'erreur. Voir tableau: 00.0 No malfunction present 02.1 (G86) Interior Temperature Sensor, in Headliner, static open, *02.1 (see below) 02.2 Interior Temperature Sensor, in Headliner, static short, see 02.1 02.3 Interior Temperature Sensor, in Headliner, sporadic open 02.4 Interior Temperature Sensor, in Headliner, sporadic short 03.1 (G56) Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel, static open, see 02.1 03.2 Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel, static short, see 02.1 03.3 Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel, sporadic open 03.4 Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel, sporadic short 04.1 (G89) Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor, static open, *04.1 (see below) 04.2 Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor, static short, see 04.1 04.3 Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor, sporadic open 04.4 Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor, sporadic short 05.1 (G17) Outside Air (Ambient) Temperature Sensor, front, static open, *05.1 (see below) 05.2 Outside Air (Ambient) Temperature Sensor, front, static short, see 05.1, *05.2 (see below) 05.3 Outside Air (Ambient) Temperature Sensor, front, sporadic open 05.4 Outside Air (Ambient) Temperature Sensor, front, sporadic short 06.1 (G110) Engine Coolant Temperature (ECT), A/C static open, *06.1 (see below) 06.2 Engine Coolant Temperature (ECT), A/C static short, see 06.1 06.3 Engine Coolant Temperature (ECT), A/C sporadic open 06.4 Engine Coolant Temperature (ECT), A/C sporadic short 07.1 (G109) Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, static open, *07.1 (see below) 07.2 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, static short, see 07.1 07.3 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic open 07.4 Ambient Temperature Sensor at Fresh Air Blower, sporadic short 08.1 (G92) Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, static open, *08.1 (see below) 08.2 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, static short, see 08.1 08.3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open 08.4 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic short 08.5 Temperature Regulator Flap, static block, *08.5 (see below) 08.6 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, malfunction 08.7 Temperature Regulator Flap, sporadic block 11.1 (G112) Central Flap Motor Potentiometer, static open, *11.1 (see below) 11.2 Central Flap Motor Potentiometer, static short, see 11.1 11.3 Central Flap Motor Potentiometer, sporadic open 11.4 Central Flap Motor Potentiometer, sporadic short 11.5 Central Flap, static block, *11.5 (see below) 11.6 Central Flap Motor Potentiometer, malfunction 11.7 Central Flap, sporadic block 13.1 (G114) Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer, static open, *13.1 (see below) 13.2 Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer, static short, see 13.1 13.3 Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer, sporadic open 13.4 Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer, sporadic short 13.5 Footwell/Defroster Flap, static block, *13.5 (see below) 13.6 Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer, malfunction 13.7 Footwell/Defroster Flap, sporadic block 15.1 (G113) Air Flow Flap Motor Potentiometer, static open, *15.1 (see below) 15.2 Air Flow Flap Motor Potentiometer, static short, see 15.1 15.3 Air Flow Flap Motor Potentiometer, sporadic open 15.4 Air Flow Flap Motor Potentiometer, sporadic short 15.5 Air Flow Flap, static block, see *15.5 (see below) 15.6 Air Flow Flap Motor Potentiometer, malfunction 15.7 Air Flow Flap, sporadic block 17.0 Vehicle Speed Signal faulty 18.1 Fresh air blower voltage, static 18.3 Fresh air blower voltage, sporadic 20.1 A/C compressor voltage not OK - static, *20.1 (see below) 20.3 A/C compressor voltage not OK - sporadic 22.1 (F118) A/C Refrigerant High Pressure Switch, static open, *22.1 (see below) 22.3 A/C Refrigerant High Pressure Switch, sporadic open 22.5 A/C Refrigerant High Pressure Switch, 120X open, *22.5 (see below) 29.1 Belt slip detection "soft", static 29.2 Belt slip detection "hard", static 29.3 Belt slip detection "soft", sporadic 29.4 Belt slip detection "hard", sporadic Diagnostic Trouble Code Notes: *02.1 Digital default value of 128 is programmed if sensor fails *04.1 Value supplied by Temp. Sensor is used if sensor fails *05.1 Value supplied by Temp. Sensor is used if sensor fails *05.2 Digital default value of 128 is programmed if sensors G89 & G17 both fail *06.1 Engine Coolant Temperature is calculated is sensor should fail or is not installed; diagnosis occurs only above 0 degrees Celsius *07.1 Programmed corrective value = 0 *08.1 Temperature Regulator Flap Motor will no longer be controlled automatically; manual adjustment only *08.5 Motor is cycled; software attempts to eliminate block *11.1 Central Flap Motor will no longer be controlled automatically; manual adjustment only *11.5 Motor is cycled; software attempts to eliminate block *13.1 Footwell/Defroster Flap Motor will no longer be controlled automatically; manual adjustment only *13.5 Motor is cycled; software attempts to eliminate block *15.1 Digital value is internally programmed for limp-home mode *15.5 Motor is cycled; software attempts to eliminate block *20.1 Compressor remains off until voltage is greater than 10.8V for at least 25 seconds *22.1 Compressor remains off until switch closes *22.5 Compressor re-engagement circuit, VAG 1551 Scan Tool function
  11. Bonjour, Voilà mon problème, je par en vacance demain donc assez urgent... j'ai remarqué que sur le canal 1 de la clim il y avait marqué 15.4, alors que normalement il doit y avoir marqué 0 si tout est ok... (enfin je crois) Est ce que quelqu'un sais à quoi correspond cette erreur et si es ce grave ??? Merci Autre info: Au demarage de la voiture la température exterieur afficher est de 40 degré alors que la voiture est a l'ombre et qu'il fait maximum 28 degrés Es ce que cette sonde peut modifier les paramètres moteur car il me semble que la voiture a moin de puissance !!!!
  12. Bonjour, Voilà mon problème, je par en vacance demain donc assez urgent... j'ai remarqué que sur le canal 1 de la clim il y avait marqué 15.4, alors que normalement il doit y avoir marqué 0 si tout est ok... (enfin je crois) Est ce que quelqu'un sais à quoi correspond cette erreur et si es ce grave ??? Merci Autre info: Au demarage de la voiture la température exterieur afficher est de 40 degré alors que la voiture est a l'ombre et qu'il fait maximum 28 degrés Es ce que cette sonde peut modifier les paramètres moteur car il me semble que la voiture a moin de puissance !!!!
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