Aller au contenu
  • En ligne récemment   0 membre est en ligne

• Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.

Messages recommandés

Posté(e)

c'est une info qui date de mars 2004, mais comme j'en ai pas entendu parler...

"The Audi division of Volkswagen is recalling nearly 173,000 vehicles sold in the United States because of potential fires in the driver's-side instrument panel, federal safety regulators said on Tuesday.

An advisory on the Web site of the National Highway Traffic Safety Administration said the problem, caused by an electrical short, stemmed from a component that was interfering with the headlight switch wiring harness. NHTSA said 172,866 vehicles affected by the recall included the Audi A6, S6 and Allroad Quattros from the 1998-2004 model years.

Audi has received 19 complaints of instrument panel fires in the vehicles subject to the recall, according to NHTSA, but there were no apparent reports of accidents or injuries."

Posté(e)

C'est pas mal de modele sad.gif

Posté(e)

Rappel connu (du moins j'en avais entendu parlé il y a quelques mois) mais ne concernant que les états unis il me semble.

• 3 semaines plus tard...
Posté(e)

j'avais pas vu ce post ! blink.gif

Merci pour l'info, je vais me renseigner sur ce rappel lors de la prochaine révision! biggthumpup.gif

Posté(e)
j'avais pas vu ce post ! blink.gif

Merci pour l'info, je vais me renseigner sur ce rappel lors de la prochaine révision!  biggthumpup.gif

26429[/snapback]

no soucy !! bien.gif